Saturday, December 12, 2009

1:52 a.m


aku masih tidak dapat memejamkan mata. aku asyik berfikir mengenai seseorang yang amat bermakna dalam hidup aku sejak kebelakangan ini. aku menyayanginya lebih daripada segalanya. aku takut kehilangannyajerana dielah yang membuatkan aku gembira setiap hari. akan tetapi ada perkara yang tidak di duga berlaku. die disahkan oleh doktor, menghidapi penyakit barah otak peringkat ketiga. aku amat kagum dengan dia, walaupun sedang menanggung kesakitan die masih lg mampu tersenyum dan membuatkan aku tertawa. diejugacukup kuat sehinggakan penyakit yang dihidapinya hanya aku dan akaknya sahaja yang tau. ibu bapanya langsung tidak mengetahuinya. die x nk meyusahkan ibu bapa serta x nk buat mereka lagi sedih. sekrang ini hanya aku sahaja yang memberi sinar harapan die untuk terus hidup. aku berdoa agar dia selamat dari penyakitnya dan aku dapat berjumpa dengannya.

wahai pembaca blog yang budiman, aku memohon agarpembacasemua berdoa agar orang yang aku paling sayang ini akan panjang umur dan selamat daripada segala penyakit. aku takut kehilangannya kerana aku amatsayang terhadapnya. tolong ye pembaca sekalian. aku bermohon sangat. semoga jasa baik pembaca di balas dengan pahala kerana mendoakan kesejahteraan umat islam.....

No comments: