Wednesday, December 30, 2009

suka duka 2009



hampir beberapa jam lagi kita akan melabuhkan tirai 2009 dan akan membuka tirai tahun yang baru. bersyukur kepada ALLAH kerana kita masih dipanjangkan umur sehinggapenghujung 2009. banyak perkara yang telah berlaku dalam hidup ini sepanjang untuk mencari erti sebuah kehidupan. mengimbau kembali suka duka sepanjang 2009 telah membuat aku menagis sendirian. sepanjang tahun ini aku telah melakukan banyak dosa. memang kita sebagai manusia tidak lari daripada melakukan kesalahan. dan kesalahan itu haruslah diakhiri dengan penyesalan dan taubat kepada ALLAH.



aku bersyukur sehingga sekarang aku diberikan nyawa untuk mencari erti sebuah kehidupan yang sebenar. perjalanan hidup aku yang hampir menuju 22 tahun mat mencabar. dan aku ingin menuruskan perjalanan hidup ini untuk memberikan kebahagian kepada orang yang paling aku sayangi. itulah matlamat aku pada mase akan dtg.



semuga sinar 2010 memberi hidup baru dalam perjalanan mencari makna kehidupan yang sebenar. sekiranya aku membuat salah pada tahun 2009, diharapkan anda semua memaafkan kesalahan aku. halalkan makan minum aku sepanjang perkenalan kita semue. be happy 2010....

No comments: